Thursday, December 31, 2009

Selamat Tinggal Tahun 2009

Selamat Tinggal Tahun 2009 ...... byk kenangan manis n pahit pada tahun 2009 ni .... tahun ni juga aku ngandung anak kedua n tahun ni jugak aku selamat melahirkan putera aku yg kedua Muhammad Irsyad Irfan ......

Memori sepanjang tahun 2009...........................

- Disahkan ngandung ekekeke
- Dpt Bos Baru SShhhhh.....
- Dpt rakan kerja baru ....
- Si Suami dah sembuh .... Batu Karang ... Alhamdulillah
- Mak bagi kereta haaaaaa......
- jual kereta lama ..
- rumah kene pecah masuk huhuhuhu.... abis rantai n cicin aku huuhhuhuu
- Rakan kerja lame naik pangkat n tukar department huhuhuhu
- bersalin
- Dapat Bonusssssssss haaaaaaaa

tu je kot yg aku ingat ... ade yg tertinggal kot ... biase laaa aku ni kan pelupe hehehehe
nanti dengan kemunculan tahun 2010 x tau laaa .... aku nak jadi ape yeee...
azam ape lak tahun ni .... mcm biase nak kumpul duit byk2...... (azam yg x kesampaian setiap tahun ekekeke)

1 comment:

ikafantasi said...

if berminat nak beli beg jenama dgn harga murah, sila ke www.ikafantasi.blogspot.com
tq