Friday, December 4, 2009

MINGGU PERTAMA BEKERJA

lamanyeee aku x update blog .... last pon mase buat kenduri irfan ari tu ....
minggu ni aku dah mula bertugas .. keje x byk sgt bulan ni coz student cuti sem...cume aku hanya nak siapkan sikit persediaan untuk sem baru n tahun baru
tahun baru biase laaa semua fail lame kene clear masuk stor n buat fail baru ...
buat skit perancangan xtvt untuk sem baru . 14hb ni ade intake maka bersedialah utk orientasi huhuhuhu.... kekadag rase malas plak coz x de perubahan sejak aku msk JPm ni ... setiap sem itu laa keje nyeeee,,,
ape nak buat dh nasib aku di jabatan hal ehwal pelajar ... terima jee la aa
minggu ni ramai yg bercuti ... almaklum jeee laaa mase ni laa nak abiskan cuti tahun .... bdk2 pon x de ... beban kerja pon kurang
yg bekerja plak ade laa boring skit2 ... borak je lebih ....
k laaaa x de ape nak cite ..... cume rindu laa kat dina n irfan ......

No comments: