Saturday, May 2, 2009

BALIK KAMPUNG .................

ni laa pizza yg aku buat ... hahahah nasib jadik



ni mase makan kat luar ngan pekerja abah


nyam2.... kuih koci mak aku




selingan gambo dina ngan penghuni tambahan kat umah mak aku

mase update aku ade kat kampung ...... minggu ni sonok toi balik kampung ( padahal kalu balik kg aku mmg sonok hehehehe).... yg penting byk toi makanan yg dimsk n byk xtvt at luar ...
ok semalam aku try buat pizza yg kak zura ajar tu ... guna roti paratha .... mmm dap nyeeeee... nasib menjadi .. aku ltk byk gilerr daging......gambar akn menyusul yeeee....
mlm plak ktorg ramai2 g mkn kat luar ..... mkn ngan pekerja abah ..... tp ank2 abah yg byk nyeee pelahap temasuk laaa aku .... mmg kaki mkn .. heheheh
ari mak buat kuih koci plak ..... haaaaa sedap gilerrr... aku rase mmg paling sedap laaa di abad ini .....jadi minggu ni mmg ari mkn sedunia haahahahaha....... bab mkn ktorg ni mmg x tolak .... janji sedap ....mlm ni nak kuar plak ... ye laaa org cosmopoint (ngah laaaaa) nak belanjerrr... gaji naik laa katakan .... makan lagik makan...... makan ... dan makan ......ok ... esok x tau laaa ape perancangan makan yeeeee... nak makan ape yeeee....





1 comment:

HIDAYAH HALIM said...

since da brambot panjang sket neh...baru ar nampak pompuan sket si dina neh...klau takkkkkk....