Thursday, May 7, 2009

BALIK KAMPUNG LAGI ................HAHAHAHAHA

hahahahah... balik kampung lagi ..... best nyeeee... kalu tiap2 minggu mcm ni kan ...... ari aku n dina nak balik jerantut ..... jap lagi ktorg gerak .....aku kene ke kelantan senin ni ade kursus kat UiTM Machang so dina kene hantar kat umah nenek laa seminggu .... mesti aku rindu gilerrrr kat die .....
Kelantan oh Kelantan ... lame nyeee aku x menjengok kesana ....... lepas konvo je aku dah x jejak dah kaki kat sane .... mcmane yeee kat sane .... mmg byk nostalgia kat sane ...... best tau
kira2 dah 7 tahun aku tinggalkan bumi kelantan ... mesti dah byk perubahan kan ....mcmane yeee politeknik mesti dah cantik ... x laa mcm ktorg belajar dulu byk kurangnyeee.. tp walau apepon ..... best laaa ..... byk kenangan woooooo....
kat sane laa aku br belajar dok jauh ngan mak aku ... 1st time aku dok kat asrama ..... dpt merase basuh naju ngan tangan ...n.... pandai buget makan ...... yelaaaaa..... dulu kan susah so kene pandai laaa berjimat .... kalu ingat2 dulu mak aku bagi RM200 je sebln tp cukup utk sebln .....
mmmmm kadang ade pekara sadessss n ade jugak yg menbuatkan aku gumbira.... mcm2 laaaa... zaman remaja mmg best kan
skang ni aku dah kawin.... dah ade dina n tgh nunggu baby baru .... mmg byk perubahan ... dah ade tanggungjawab .... kene pandai laaa nak membina masjid jgn sampai ia runtuh ....
ape aku ni melalut yeee.... ngarut x tentu hala ni .... ok laaaa nak siap2 ..... nak gerak BALIK KAMPUNG ....... hahahahah best nyeeeeee


1 comment:

ieda said...

huhuu .. akak x balik kampung .. akak ke KL umah adik ...

tapi kalau dpt balik ke kg yg selain kg kita .. rasanya musti ada lebeyyyy best ... huhuhu