Sunday, April 26, 2009

RELAK KAT UMAH JERRRR

mmmmm minggu ni aku ngan dina x kemane..... mls nak kuar .... ktorg relak jeee kat dpn tv ... aku dok melayan kerenah dina yg br baik dmm... alhamdulillah ... dmm dah ok.... aku rase die ni mmg serasi ngan ubt spital ... dian dah dmm 9 ari ... 2 klink aku g .. abis dah ubt .. dmm x kebah jugak .. tu laa aku rase elok jee aku ke spital .. takut jugak ape2 kalu dmm lame 2 ni ... ari jumaat ambik ubat ...2 ari je mkn ubt dmm dah ok cume selseme je lagik ...x laa risau sgt kan ...
mase ni dina tgh mkn kopok n aku tgh layan melodi ..... layannnnn..... ade je iklan lagu ... x kire lagu ape teloncat2 die menari sambil cekak pinggang ..... heheheh aku ngk jeee laaaa..... kelako jugak kdg2 die ni ....dgn x pakai bj nyee ....panas ....
k laaaa bye

No comments: