Friday, April 10, 2009

AKU KEMBALI .........

wah...wah .... lame nyeee aku x beblogger kan .... hheheheheh saje je angin mls mari laaa... lagi pon aku tgh dlm aura final exam ni ...... bukan nyeee nak bc buku sgt tp x bermood ....
ape yeee nak cite .... mmmmmm kalu tentang final ade lagik 1 paper .... strategik management ...hahahahh pastu ENJOYYYYY!!!!! .... peksa ari selase ni .... 2 paper yg lps ok laa .... bleh laa nak lulus ke sem dpn hahahahah.....
mmmmm aku nak cite dina dah dpt ape yg die hajati ... hahahahha ....ape lagi basikal ... ari2 nak bli basikal .... mmmm beli je lebih bwknyeee idok laa reti lagik ... asyik main loceng jeeee... itu jee br pandai.... hrp kaki jeee panjang wawawawa...
hah aku nak cite skit psl mlm smlm ... ak mcm biase laaaa bila abah ade semangat laa skit nak masak .... die ckp nak mkn mee kari .... aku pon buat jeee..... dlm kul 8 tu siap laaa.....mcm biase sipa jeee msk kemas ape yg patut aku pon mula laa basuh baju ..... mmmm aku mmg basuh bj ari2...lipan nyee je mls haahahah.....hah!!! pasal basuh baju laa nak cite ni ..... maka kain pon berputar ....lagik berputar .. dan berputar (byknyee putar) ...... pas air yg last aku pon msk laaa... soflan ..... hahahha ... abis jee bsh aku pon dgn bangga nyee nak sidai coz ade sluor abah nak basuh ... skali aku bukak masyallah ... yarabbi ... ya allah ... dina letak pampes dlm mesin ... nape laa aku x sdr .... nasib laa yg blum pakai ... tp tuhan saje yg tahu mcmaner kaadaan nyeee aku nak basuh balik baju2 tu ..... penuh lekat jel pampes .....huhuhuhuh...... sakit pinggang ... ni laki plak bleee je muke kene basuh mesin n mop lantai .... jenuh laaa nak abiskan jel2 dlm mesin .... dina bleh plak ckp mase abah die tapi jel2 tu .... "heheheh rajin nyee abah" .... (muka abah dgn ble n bengang jeeerrr)...... kalu aku ikutkan ati ...... x tau laaa ape nak jadi .....sabooo je laaaa....
ni tghari nak balik jap nak beres kan kain yg aku rendam tu ....ape jadik pon aku x tau ....
sekian kesedihan aku .... wassallam ........

No comments: