Monday, January 12, 2009

weekend yg selesa

hehehehhehe... takut mamie ade ayam besooo

heheheheheh dina jakun nengok burung besoo.....

aku n mamie ..... ade sama ka !!!!!

ekin versi 10 tahun kawin wawawawhahhaahha

senyummmmm........
bilee laa aku bleh naik kuda ni ... kaki x sampai daaaaaa.......cedihnyeeee

wah tajuk mcm x best jerrrr ... lantak aku laaa .. blog aku wawahahhhhhhh
boringgg nyeeee ari ni
semua perasaan ade ... nyampah ade .... x larat ade ... seme ade ... ari senin kot hahahha bos kuar meeeting dan laaa aku nak bebloggerr jap ...
ok ari minggu semalam aku , dina . mamie n wati (fren mamie) jln 2 ke ktn parade n Taman teruntum @ zoo mini at kuantan ..Dina laa org yg paling suke .....
ktorg keKP dulu coz aku laaa beria2 nak bli tudung ekin ... kononnyeee dah nak insaf. mase kat kedai smlm ade offer plak .... aku borong sampai 3 ..... ngah 1.. selesa gilerrrr pakai ni heheheheh
kat teruntum plak dina biase laa bdk aktif ...siap jatuh 2 kali ..... kotor baju .. dan lg salin bj lain mcm cite keling plak dlm satu mase tkr2 bj......
seme org melayan die sorang jeeeee..... biase laa ikut kepala otak die jeee.... otak orang seme taruk at lutut.
nanti laaa entri gambo2 mase ktorang kat sane .... dlm kamera mamie laaaa lupe lak nak save .smlm balik pon dah pukul 7 so seme org rehat jerrr dpn TV....otw balik dina tido .. bgn dah dkt kul 9 .. hehehehe penat sungguhagaknyeeee... mane tak nyeeee x tido tghari wawahhahhhh






















No comments: