Sunday, January 4, 2009

BANJIR OH BANJIR

mmmmm lame nyee dah x update blog .... bukan sibuk sgt tp menyibukkan diri jerrr.... huhuhu.... rase nyee x terlambat lagik kan nak ucap SELAMAT TAHUN BARU!!!!!!...azam tahun ni ape yeeee... jap pikir .. mcm tahun lps laaa nak kumpul duit byk2 hahahahhaahah
musin ujan yang keheningan lagik dingin gitow skang ni ... ideaassssss...kureeeennnnn....ok berbalik pada tajuk ...
skang ni dah masuk musin kat cni banjir ... mane2 tempat kat kuantan dah naik air ... aku pon x lps peluang nak nengok banjir ...
ari ni aku g kat jln menghala ke Panching ... huhuhu kat sg riau dah naik air .... org kg kat sane terpakse naik bot kalu nak kuar .... cian kan ... org mcm aku plak syok ble musim banjir ... ape laaaa....bukan ape sonok kan skali skala nengok banjir ... sian kat FIL n MIL aku ... umah dieorg x lah kene banjir ...tp x lps nak kuar coz jln utama naik air .... kalu abah ade mesti best ktorg bleh round2 nengok air kan..kan .... abah kerja laaa x bleh nak balik huhuh nak hrpkan kete mama fuuhhh kalu kene air hanyuttttttttttttt eheheheheheh
ank aku yg paling selok sungguh laa jakun nyeee sampai x nak balik .... sakan nak mandi .. die ingat air sungai ... ke nak mandi mande
mmmm.. siap ckp lagi mama banyak nyee ai cejuk ... nak andi .....
alamak dah sudah ... kite balik ...lagi lame kat cni lagi padahhhhhh

No comments: