Thursday, December 24, 2009

ya Allah ... Tolong kami .....

entah laa nape ari ni hati x tenang jeee..... nak kate susah hati x laa pulak ... tp aku x selesa laa a... mcm2 kejadian yg berlaku kat umah ni skang ni ..... perkara baik n buruk aku po x pandai nak cite nak share ngan korang pon aku x tau nak bgtau mcmane ....pasal nenek aku pon campur jugak ... kiteorg dah pening ngan penyakit die ni ...na kate x sihat .. makan mcm org x sakit ape pon .. nak kate sihat plak die sakit ... x bleh nak bgn jln ... mkn jeee bleh sendiri .... dh pakai pempes dah... sian kat mak aku ... mcm2 dh usaha berubat kat die ... adik2 die pon dh byk tolong nak sihat kan die .. tp semua x menjadi ....aku doakan semoga Allah dapat cepatkan wek semboh n kalu tuhan nak die pergi baik laaa die pergi ngan tenang ... x sanggup dh kami semua ngk die derita ... nak tanggung sakit die yg x boleh nak di istilahkan ... amin ......

No comments: