Tuesday, November 10, 2009

IRFAN DAH TUMBUH GIGI....

pelik tp benar ..... anak jantan aku dh tumbuh gigi... bukan satu tp 2 btg .. gigi bwh....
semalam sebenarnyeee aku perasan ngan mak aku .. die asyik merengek jeee... pastu jelir2 lidah .. heran jugak kitaorg .... kate nak puting sumbat puting x nak ... bg susu x nak .. pastu aku tepandang kat dlm mulut die putih jeeee... tp x jangka plak gigi.. die kan baru ke 44 ari smlm ..
lepas aku belek2 ngan mak aku sah ... irfan dh tumbuh gigi... tergelak pon ade .... heran pon ade ... tp bende ni normal laa kot pade sesetengh budak ... tp bukan pade kluarge aku ....
dulu aku pernah laa terbaca budak tumbuh gigi mase lahir .. x sangka laa pulak jd pd anak aku ... tp x laa mase lahir ... dlm pantang jeee
kakak dulu 5 bln br tumbuh gigi.... normal laaa .. adiknye cepat betul .....org kate kalu lambat tumbuh gigi maknanyee org yg tanam uri tu dlm sgt tp ni kalu terlalu cepat tu x kan letak atas tanah jeee kot ... kelakar betul .... ape2 pon janji irfan sihat walafiat ....

2 comments:

ieda said...

heheeh nieh biar benar2 ... ermm aper2 pun x heran sbb biasa .. kalau org tua2 cakap .. biasa tuh .. lagi2 lah budak milenium nie kannn ..

hermm cepat tumbuh gigi .. lambatlah jalan dan cakap .. salah satu .. aper2 punn janji baby sihat kan ..

haaaa mummy dia kena jaga2 makannnn .. hehehe

Anonymous said...

anak ko mmg bagus..segalanya xpress..tp normalla semua2..anugerah allah yang tidak terhingga...okla2 dah pointer 4flat..