Sunday, February 22, 2009

SUNYINYEEEE........cedihnyeeeee

mmmmm... sunyi nyee rase ari ni ..... slalu nyee ari ahad adalah ari poya2 aku ngan dina tp minggu ni tinggal aku aku sorang ...... dina laki aku bwk blk kg .... rindunyee kat die ....... x de punce ari ni .... x tau nak buat ape ......bgn pagi peluk jeee bantal die ..... cedihnyeeeee....... aku mmg jrg pisah ngan die ...... lps kemas rumah ... basuh kain ...mop rumah ... pas2 gi plak merumput plak dpn rumah .....kul 12.00 dah settle ... xtau nak buat ape ..... nasik pun x mkn ... buat roti telo jeeerrr
kalu ade dina ptg2 ahad ni aku slalu bwk die g tmn bandar ..... die mmg suke .... sampai payah laa nak ajk balik ...... tadi tel die kul 5.12pm.... die siap ckp best dok ngan abh n dieorg otw kw bdr jerantut ... nak bli susu katanyeee...aku mmg bekal skit jerrr ingat dina nak blk ari ahad ...upanye ari slase maybe baru balik ...... boring betoi ....
Kalu ade dina aku x thn ngan petanyaan die ...ape tu mama...nak jln laa mama....nak elo laaa mama (susu die panggil elo ok).... riuh rendah ngan mulut die heheheheeheh.....
slalu kalu waktu mcm ni kalu x g mane2... dina akan lpk dpn Tv coz cite faverate die ape lagi kalu bukan Hagemaru .... cite bdk ngan keluarge die yg amat kedekut ..... jgn sape brani nak alih Channel lain ..... bising laa die ......
nak abiskan waktu mlm ni mesti x tau nak buat pe ....pandang dinding ..pandang pintu laa aku sorang2
smlm aku ade program kat pekan ..kul 6.30 dah grk dr ktn ...tu laa psl somi aku bwk dina blk sane ..... penat glr smlm ...padahal aku x laa buat keje sgt .... cume aku x lrt skang ni kalu byk begerak byk...cepat letih .... skang br 7 minggu.... trimestr petama .... aku kene byk hati2... tp smlm siap aerobik lagi ... tp buat slow jerrrr.... saje nak kuarkan peluh ......
mmmmmm RINDUNYEEE kat dina ..... cepat balik yeee sayang ....mama nak peluk cium byk2 ok

No comments: